Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010

Κακοήθες μελάνωμα (Περί Αγίων ο λόγος, μέρος 1ο)

Πριν ξεκινήσω το σημερινό μου πρώτο μέρος ενός αφιερώματος που αποτελεί μετάκληση, υπόκλιση, παράκληση...


Θέλω να υποκλιθώ αρχικά εμπρός στην εξαίσια μουσική που γράφηκε για τους θεσπέσιους αυτούς στίχους που είναι επίκαιροι όσο ποτέ άλλοτε.





Όλοι γνωρίζεται πολλά που συμβαίνουν εδώ και χρόνια, καθώς δεν είναι σημερινή ιστορία οι θρησκευτικές συζητήσεις με τα γνωστά επακόλουθα και τους γνωστούς διαπληκτισμούς οι οποίοι εξωτερικεύουν τα πραγματικά πρόσωπα των συνομιλητών.


Τα πρόσωπα αυτά λοιπόν διακρινονται από αναίδεια στον λόγο τους χρησιμοποιώντας τα ΨΕΥΔΗ τα οποία βρήκαν και ασπάστηκαν από το παρελθόν αγνοώντας πολλούς ιστορικούς οι οποίοι όρισαν έρευνες ετών για να ορίσουν την αξιοπιστία των πηγών τους και μέχρι να δημιουργήσουν ένα σύγγραμα ιστορίας. Η αναίδεια των ανθρώπων αυτών αποτυπώνεται στις κατηγορίες που βρέθηκαν σε κάποια κείμενα του παρελθόντος τα οποία αποτελούσαν ουσιαστικά τις κουτσομπολίες τις εποχής εκείνης για πρόσωπα ΠΑΝΑΞΙΑ τα οποία έδωσαν ΠΛΗΡΗ ΑΓΑΠΗ στον συνάνθρωπο.


Ενδεικτικά θα αναφέρω λοιπόν δύο αγίες οι οποίες δέχθηκαν τα πυρά των κατηγόρων τους οι οποίοι οδηγούσαν συχνά πυκνά πιστούς στο μαρτύριο. Οι δύο αυτές αγίες ήταν από πλούσιες οικογένειες και φρόντισαν η κάθε μία με τον τρόπο της, να προσφέρει την αγάπη της στον συνάνθρωπο. Έφυγαν και οι δύο ΠΑΜΦΤΩΧΕΣ από την ζωή έχοντας ως περιουσία τα ρούχα που φορούσαν ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ.


Ενδεικτικά λοιπόν θα σας δώσω τις δύο βιογραφίες αυτών πριν συνεχίσω στο θέμα μας:


Η Αγία Μαρία η Αιγυπτία λοιπόν έδωσε τον πλούτο της ψυχής της στον Υιό του Θεού αναζητώντας την συγχώρεση την οποία βίωσε επί 47 συνεχή έτη στην έρημο. Το παράδειγμά της είναι η οδός της Μετανείας, στην οποία οδηγήθηκε ως δια θαύματος καθώς η είσοδος της για να προσκυνήσει τον Σταυρό εμπόδίστηκε, ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ το μέγεθος της μετανοίας της για τα αμαρτήματα τα οποία διέπραξε. Οδηγήθηκε στην Έρημο και ΗΞΕΡΕ απο Αγγελική επικοινωνία το όνομα του Πατέρα Ζωσιμά καθώς και άλλα που περιγράφονται εδώ.


Η Αγία Αναστασία η φαρμακολύτρια έφερε πλούτο από τον σύζυγό της και βίωνε ένα συνεχές μαρτύριο στον γάμο της το οποίο υπέμενε με περισσή αρετή.


Θα περιγράψω τα δύο θαύματα που αναφέρονται τα οποία γνωρίζω από άλλη πηγή η οποία δεν βρίσκεται στο διαδύκτιο... ακόμη. Το ένα αφορά την τύφλωση του βασανιστή της και το άλλο την σωτηρία των 120 καταδίκων οι οποίοι αγίασαν αμέσως μετά την σωτηρία τους καθώς τους ήταν ΑΔΥΝΑΤΟ να αρνηθούν αυτό που είδαν το οποίο ήταν η ίδια η Παναγία μας να οδηγεί την βάρκα στην στεριά.


Θα αρχίσω λοιπόν από το δεύτερο αυτό θαύμα. Η Αγία Αναστασία έφερε προσευχές δακρύων για την σωτηρία ΟΧΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΗΣ αλλά των 120 κατάδικων. Τόση ήταν η ανιδιοτέλειά της που πρόσφερε τον εαυτό της ως θυσία για να σωθούν οι 120 άνθρωποι που ήταν μαζί της στα μικρό καράβι που τους μετέφερε το οποίο έπλεε ακυβέρνητο καθώς επιθυμία του δημίου τελικά των 120 μαρτύρων και του Ευτυχιανού ήταν να πνιγούν και αφού είχαν ανοιχτεί οπές στο μικρό καράβι που τους μετέφερε. Η Αγία Αναστασία μαρτύρησε αργότερα και αφού την έκαψαν δεμένη σε ένα στύλο. Η φωτιά έσβησε ως δια θαύματος την ώρα που ξεψύχησε η μάρτυρας και πέρασε φυσικά στην αιώνιο ζωή.


Η περίπτωση της τύφλωσης του δημίου της είχε γίνει λίγο πριν ολοκληρωθεί το μαρτύριο της αγίας και η προσευχή της αγίας όρισε την επαναφορά της όρασης στον δήμιο ο οποίος την κατηγόρησε ως μάγισσα και έτσι τελικά ρίφθηκε στην πυρά η Αγία Αναστασία η φαρμακολύτρια αντί να ελευθερωθεί και αφού ευεργέτησε τον δήμιό της. Ανάλογα μετά από πολλούς αιώνες η Καθολική εκκλησία αλλά και άλλες αιρέσεις όρισαν τεράστια εγκλήματα καίγοντας ως μάγισσες πολλές κυρίες οι οποίες πολύ συχνά ήταν αθώες αλλά κατηγορούνταν από ανθρώπους που έτρεφαν μίσος προς αυτές.


Σήμερα λοιπόν παρατηρούμε να κατηγορούνται οι αγίες αυτές για πολλά που δεν έπραξαν καθώς μένει μία κατηγορία στο όνομα της Αγίας Αναστασίας, η οποία προήλθε από τον σύζυγό της λίγο πριν αυτός εγκαταλείψει τα εγκόσμια. Κατηγόρησε ως πόρνη την Αγία επειδή πολύ απλά δεν άντεξε στην ιδέα ότι εκμεταλεύτηκε το αξίωματου συζύγου της για να ελευθερώνει πολλούς φυλακισμένους τους οποίους συχνά θεράπευε δια της προσευχής. Η κατηγορία του συζύγου της γράφηκε και έμεινε ένα σκουπίδι κάπου σε κάποια βιβλιοθήκη, το οποίο βρήκαν πριν λίγα χρόνια κάποιοι και το έδωσαν στην δημοσιότητα χωρίς να αναζητήσουν την βιογραφία της Αγίας και την πορεία της στην ζωή και στο μαρτύριο συνολικά.


Ανάλογα βάλλεται η Αγία Μαρία η Αιγυπτία αλλά και η Αγία Μαρία η Μαγδαληνή γιατί υπήρξαν στην ζωή τους πόρνες και κανείς δεν αναζητεί τα αίτια τα οποία τις οδήγησαν στην πορνεία που είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΩΝ. Η Αγία Μαρία η Μαδγαληνή πουλήθηκε ως δούλα και έγινε πόρνη γιατί εξαναγκάστηκε από τον προαγωγό σύντροφό της, ενώ η Αγία Μαρία η Αιγυπτία χάθηκε ένα πρωϊνό από το σπίτι της όντας 12 ετών, καθώς αρπάχθηκε από τον μετέπειτα προαγωγό της, από τον οποίο δραπέτευσε μετά. Για να επιζήσει για ένα διάστημα συνέχιζε να εξασκεί το επάγγελμα της πορνείας και όταν άρχισε να βιώνει την Μετάνοιά της θέλησε να προσκυνήσει τον Ιησού, αλλά τρεις φορές κάτι αόρατο την πέταξε αρκετά μέτρα μακριά από την είσοδο και μετά από πολλά πολλά δάκρυα της Αγίας για να προσκυνήσσει τελικά της επιτράπηκε να ασπαστεί τον Σταυρό και τον Ιησού, ο οποίος την οδήγησε τελικά στην Έρημο και όπου βίωσε τον Ασκητισμό θρέφοντας ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΑΡΕΤΕΣ όπως αυτή της προσευχής, της υπομονής, της αντοχής στις κακουχίες και γενικά ΟΛΕΣ τις αρετές των ασκητών μοναχών της ερήμου.


Η όλη ιστορία αναμετάδοσης των ψευδών που γράφηκαν για τους αγίους είναι ένα κακοήθες μελάνωμα στο οποίο θα αναφερθώ και στο δεύτερο μέρος που θα ακολουθήσει αύριο... ελπίζω. Αυτό το μελάνωμα αποτελεί πηγή πολλών θλίψεων στους πιστούς που βλέπουν να προσβάλλονται με τον πιο βάναυσο τρόπο αυτοί που αγαπούν που δεν είναι άλλοι από τους Αγίους Πάντες, καθώς οι βολές κατά των αγίων δεν έχουν όνομα και στόχο έχουν ΠΑΝΤΑ τον Υιό αλλά και τον Πατέρα που μαζί αποτελούν δια του Αγίου Πνεύματος τον ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΟ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου