Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

Ο σύγχρονος βιασμός της Υπατίας

Η παρούσα δημοσίευση δεν παρέχει στοιχεία βιβλιογραφίας και αποτελεί γραφή από προσωπικές εκτιμήσεις και μνήμες του υποφαινόμενου.

Είναι γνωστή η ιστορία της φιλοσόφου Υπατίας και οι μύθοι που περιτριγυρίζουν τον φόνο της είναι πολλοί. Μελετώντας λοιπόν τα στοιχεία κατέληξα σε ορισμένα συμπεράσματα τα οποία θα σας παραθέσω παρακάτω.

Πριν από όλα θέλω να παρουσιάσω μία περίληψη περί των γεγονότων που έλαβαν χώρα τα οποία αποτελούν μνήμες απο αναγνώσεις που είχα στο παρελθόν. Ταυτόχρονα θα παραθέτω και ίδιες απόψεις που θα συνθέτουν την ιστορία και όπως θεωρώ ότι πρέπει να έγινε τελικά και σύμφωνα με τα στοιχεία που μελέτησα τα οποία παρουσιάστηκαν από διάφορους συγγραφείς.

Η Υπατία σαν νεοπλατωνική φιλόσοφος και όπως χαρακτηρίζεται από ορισμένους (ΔΙΑΦΩΝΩ με τις ταμπέλες), έφερε ως γνώση της την διδασκαλία του Πλάτωνα περί ολοκλήρωσης της ψυχής και περί Αρετής. Ολόκληρη η φιλοσοφία του Πλάτωνα βάλλεται εδώ και αιώνες και ο ίδιος ο Πλάτωνας βάλλεται από τους σύγχρονους ψευτοάθεους οι οποίοι αδυνατούν να κατανοήσουν πως είναι δυνατόν ο μεγάλος αυτός φιλόσοφος να έφερε γνώσεις οι οποίες διδάχθηκαν από τον Ιησού και αργότερα, αλλά είχαν διδαχθεί και παλαιότερα από γνωστούς και άγνωστους Προφήτες.

Ήταν επόμενο λοιπόν η φιλοσοφία η οποία αποτελούσε το υπόβαθρο της διδασκαλίας της Υπατίας να μην αφήσει την Χριστιανική διδασκαλία να περάσει απαρατήρητη από δίπλα της και η φιλόσοφος ασπάστηκε και εντυφήθηκε πολύ γρήγορα την Χριστιανική διδασκαλία και μάλιστα φρόντισε Η ΙΔΙΑ και μάλιστα ΜΟΝΗ ΤΗΣ να έρθει σε επαφή με τον Πατριάρχη Κύριλλο, από τον οποίο λίγες ημέρες μετά έλαβε το βάπτισμα ως Χριστιανή με το όνομα Αικατερίνη.

Η Υπατία επειδή ήταν εξαιρετικά όμορφη, δεν πέρασε απαρατήρητη η ομορφιά της από τον Ορέστη τον Έπαρχο της περιοχής εκείνης και άρχισε να πολιορκείται ερωτικά από αυτόν, αν και ήταν αρκετά μεγαλύτερή του. Μερικοί λένε ότι ήταν 48 ετών το έτος που μαρτύρησε αλλά σύγχρονοι μελετητές που μελέτησαν τα στοιχεία είδαν ότι είναι πιθανότερο να βρίσκονταν στο 45 έτος της ηλικίας της και έτσι ενώ στις περισσότερες ιστορικές αναφορές φέρεται να γεννήθηκε το 370 και να φονεύτηκε το 418 μ. Χ., στην πραγματικότητα αληθεύει η πιθανότητα που φέρουν ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ως γνώση και από ότι γνωρίζω, που ορίζει ως ημερομηνία του θανάτου της την 23 Μαρτίου του έτους 415 μ.Χ.

Το έτος αυτό λοιπόν, έλαβε το βάπτισμα και ο Ορέστης είχε αρχίσει να εκνευρίζεται γιατί η Υπατία δεν δέχονταν να γίνει ερωμένη του. Η Υπατία ήθελε να διατηρήσει την παρθενία της κατά πως δίδαξε την αγνότητα ο Πλάτωνας και ΒΕΒΑΙΟΤΑΤΑ ο Επίκουρος, ως στοιχείο φιλοσόφου ο οποίος θα έχει απαρνηθεί τις σαρκικές ηδονές. Ίσως κάποιοι γνωρίζετε τις σχετικές διδασκαλίες και όσοι με ρωτήσετε για παραπομπές ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΔΟΘΟΥΝ γιατί είναι συχνές οι αντιγραφές εργασιών οι οποίες παραδίδονται σε πανεπιστημιακές σχολές.

Στην ηλικία λοιπόν τον 45 ετών η Υπατία έμεινε ανέραστη και συνέχιζε την μελέτη δίπλα στον πατέρα της. Της αποδώθηκαν διάφορα έργα του πατέρα της καθώς και η κατασκευή του Αστρολάβου ο οποίος ήταν δημιούργημα φυσικά του Θέωνα, μετέπειτα μάρτυρα επίσης της Χριστιανοσύνης που δολοφονήθηκε από το σώμα των παραβολάνων το οποίο ήλεγχε ο Ορέστης και μέχρι να δυαλυθεί αυτό από τον αυτοκράτορα.

Ο Κύριλλος έμαθε από την ίδια για τις πιέσεις του Ορέστη προς την Υπατία καθώς και τις απειλές αυτού ότι θα την κάνει δική του με το ζόρι. Ζήτησε την βοήθεια του Πατριάρχη ο οποίος έδωσε εντολή στον Πέτρο (μάρτυρας, ο οποίος κατηγορήθηκε για τον φόνο της Υπατίας) να την βγάλει από την πόλη και να την οδηγήσει σε κάποια οικογένεια οικεία προς τον Κύριλλο η οποία θα φρόντιζε για την προστασία της. Κατά την διαδρομή και ενώ περνούσαν από την εκκλησία Ceassarium έπεσαν σε ενέδρα ο Πέτρος και η Υπατία καθώς τους παρακολουθούσε ο Ορέστης. Εκείνη την ημέρα ο Πέτρος δεν είχε ακολουθήσει την συνιθισμένη πορεία για το σπίτι του και πήγαινε από διαφορετικούς δρόμους επειδή ήξερε για τους κινδύνους. Η ενέδρα στήθηκε τυχαία στο συγκεκριμένο σημείο καθώς εκεί τους πρόλαβε ο Ορέστης.

Η Υπατία οδηγήθηκε εντός της εκκλησίας και όπου ξεγυμνώθηκε και βιάστηκε από τον Ορέστη. Ο Πέτρος λέγεται ότι έκλαιγε συνέχεια κατά την ώρα του βιασμού και η Υπατία απλά έφτυνε συνεχώς τον Ορέστη γεγονός το οποίο τον εξαγρίωσε και με το πρώτο αντικείμενο που βρήκε εμπρός του, το κάρφωσε στην κοιλιακή χώρα της Υπατίας. Υπήρχε τόσο μίσος από τον Ορέστη που διέταξε να την κοματιάσουν και να πετάξουν τα κομάτια από το σώμα της στη θάλασσα. Αργότερα ο ίδιος είπε ότι βρήκε το πτώμα της.

Το εργαλείο με το οποίο δολοφονήθηκε η Υπατία ήταν το όστρακο που χρησιμοποιούσαν οι Εβραίοι για το κάλεσμα της συναγωγής τους και δόθηκε στο χέρι του Ορέστη από τον φίλο του που ήταν αρμόδιος για το γνωστό κάλεσμα. Ήταν ένα όστρακο θαλάσσης σαν αυτά που χρησιμοποιήθηκαν για σάλπισμα και κακώς θεωρήθηκε ότι η Υπατία σφγιάστηκε από κεραμικά αντικείμενα. Αυτή η ερμηνεία έλαβε χώρα γιατί στην αρχαία Ελλάδα όστρακο λέγονταν το κεραμικό στο οποίο έγραφαν τα ονόματα αυτών που θα εξοριστούν.

Ο παραλληλισμός λοιπόν αυτός όρισε ένα λάθος κατά την γνώμη μου ερμηνείας από ορισμένους που μελέτησαν τις αρχαίες γραφές αδιαφορώντας για αυτήν την ερμηνεία που έδωσαν κάποιοι άλλοι λίγο παλαιότερα. Θα υπήρχαν περισσότερα στοιχεία αν δεν είχαν καεί από κάποιους που ήθελαν να χαθεί η αρχαία Ελληνική γνώση. Είναι γνωστό ότι ορισμένοι Αλεξανδρινοί φιλόσοφοι μίσησαν την αρχαία Ελληνική φιλοσοφία και έκαψαν την βιβλιοθήκη για την οποία κατηγορείτε ΑΔΙΚΑ ο Μέγας Θεοδόσιος σήμερα. Το γεγονός έλαβε χώρα την εποχή εκείνη που δολοφονήθηκε η Υπατία και μάλιστα λίγα χρόνια μετά και νομίζω ότι είναι γνωστά τα σχετικά σε πολλούς από εσάς. Η Αρχαια Ελληνική διδασκαλία όριζε και οι Έλληνες κατά συρροή γίνονταν Χριστιανοί καθώς οι διδασκαλία του Ιησού δεν περνούσε απαρατήρητη και έβρισκε αποδοχή η διδασκαλία της ΑΡΕΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ, μία αρετή που δεν έχουν οι σύγχρονοι συκοφάντες των αρχαίων Ελλήνων που ονομάζονται άθεοι ή αρχαιολάτρες(ΟΧΙ ΟΛΟΙ).


Η Υπατία λοιπόν και ενώ η εκκλησία ΗΞΕΡΕ ότι ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΑ, βρέθηκε να είναι στο επίκεντρο διαμάχης διαφόρων αιρετικών οι οποίοι θέλησαν να βάλλουν την Καθολική εκκλησία κυρίως μετά το 1700 μ.Χ. αλλά και την Ορθοδοξία και αυτό γιατί ήθελαν να ελκύσουν πιστούς στην αίρεσή τους. Αναλόγως πολλοί μηδενιστές άθεοι ασπάστηκαν αυτήν την ερμηνεία γιατί τους βόλευε να έχει δολοφονηθεί από Χριστιανούς, καθώς αυτή η φήμη απέμεινε σε κάποιες γραφές της εποχής εκείνης καθώς αυτή ήταν η ιστορία που διέδοσε ο ΕΒΡΑΙΟΣ τόσο θρησκευτικά όσο και στην καταγωγή Ορέστης. Έτσι εξηγείται το όστρακο και το πως βρέθηκε στο χέρι του.

Οι Εβραίοι δίαμαρτηρήθηκαν καθώς έλεγαν ότι ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΕΥΘΥΝΗ για τον θάνατο της Υπατίας και έτσι απογόρεψαν τις αναφορές στο όστρακο ως όπλο του φόνου και αυτό έγινε από τον ίδιο τον Ορέστη αρχικά. Έμειναν μόνο κάποια γραπτά που βρέθηκαν τυχαία που ανέφεραν το όστρακο, τα οποία δεν γνωρίζω που βρίσκονται σήμερα ή αν σώζονται αν και νομίζω ότι ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΑ και έχω την εντύπωση ότι βρίσκονται σε κάποιο υπόγειο θαμμένα ίσως κάποιου μουσείου ή κάποιας βιβλιοθήκης τα οποία συμβουλέυτηκε αυτός που είχε γράψει την σχετική αναφορά που είχα διαβάσει κάποτε.

Οι Χριστιανοί λοιπόν από ντροπή και επειδή έφεραν άγνοια δεν υπερασπίστηκαν το όνομα της Υπατίας καθώς ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ οι περισσότεροι την βάπτισή της ως Αικατερίνη. Τιμήθηκε ΜΟΝΟ από την Καθολική εκκλησία, καθώς οι Ορθόδοξοι ποτέ τους δεν επέλεξαν να την ορίσουν Αγία και αυτό για να μην ξεσηκωθούν οι Αλεξανδρινοί, καθώς η Αλεξάνδρεια έμενε υπό Βυζαντινή κατοχή, ενώ οι Καθολικοί ΟΥΔΕΠΟΤΕ είχαν ενδοιασμούς για την αναγνώριση της Υπατίας. Έτσι έμεινε ως κρυφό μυστικό η αγιότητα της Υπατίας, την οποία Αγιότητα ΚΕΡΔΙΣΕ στα πρότυπα των Αγίων της Παλαιάς Διαθήκης και αφού βίωσε τον Ασκητισμό όπως αυτοί. Ο βιασμός της και ο φόνος της ήταν επίσης αίτια τς πίστης της και οπότε χαρακτηρίζεται ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΑ μάρτυρας και αφού πέθανε για την πίστη της, καθώς αυτή ήταν η αιτία τελικά του φόνου της και αφού ο Ορέστης θύμωσε μαζί της όταν βαπτίστηκε Χριστιανή.

Μετά το 1700 λοιπόν άρχισε να βάλλεται και η Καθολική εκκλησία για τον θάνατο της Υπατίας και αναγκάστηκαν αρχικά να διαγράψουν το όνομα αυτής από τον κατάλογο των Αγίων ο οποίο καθαρίστηκε από τον τότε Πάπα και μετά το 2002 αν δεν κάνω λάθος αποκαταστάθηκε και πάλι η φήμη της Αγίας.

Σήμερα λοιπόν η Αγία Αικατερίνη Υπατία βιάζεται και πάλι καθημερινά σχεδόν με αφετηρία την νέα ταινία AGORA. Ο βιασμός της λοιπόν γίνεται εδώ και καιρό από τους αρχαιολάτρες άθεους ή νεο12θεϊστές καθώς την θεωρούν μη Χριστιανή και μη Αγία. Είναι προσβολή η αμφισβήτηση οποιασδήποτε Αγίας και ΕΙΔΙΚΑ για την Υπατία οι σύγχρονοι Έλληνες έπρεπε να είμαστε ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ γιατί επέλεξε την αρετή ως πορεία ζωής και τον Ασκητισμό στα πρότυπα των αρχαίων Ελλήνων.

5 σχόλια:

  1. Επίσης μερικοί νομίζουν ότι Αικατερίνη είναι μόνο μία στον κόσμο και έτσι έγινε ταυτοποίηση της Παρθενομάρτυρας Αικατερίνης με την Υπατία. Η Αικατερίνη Υπατία δεν είχε σχέση με την έτερη Αικατερίνη που μαρτύρησε στις 12 ιουλίου του 178 μ Χ. και εδώ έγινε ακόμη μία ταυτοποίηση άνευ λόγου.

    Θα επαναλάβω λοιπόν ότι η Αικατερίνη Υπατία και όχι Υπατία Αικατερίνη καθώς η δεύτερη είναι ΑΛΛΗ ΑΓΙΑ, μαρτύρησε στις 23 Μαρτίου του 415 μ.Χ.

    Το όνομα που αναφέρεται πρώτο ή δεύτερο έχει σημασία γιατί στις γυναίκες Μοναχές και σε όσες βαπτίζονται από άλλη πίστη ισχύει το πρώτο που αναφέρεται ενώ στους Άνδρες Δέσποτες και Μοναχού ισχύει το τελευταίο που αναφέρεται. Ενδεικτικά αναφέρω το όνομα του Αγίου Νεκταρίου Πενταπόλεως ο οποίος λέγεται Άγιος Αναστάσιος Νικόλαος Νεκτάριος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως πάντα μεγαλουργείς στις διαστρεβλώσεις ΔΙΑβολε της ΕΛΛΗΝΙΚΗς ΙΣΤΟΡΙΑς

    ΑΙΣΧΟς ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αλήθεια ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. Αυτά που αναγράφονται εδώ έχουν τεκμηριωθεί και τα στοιχεία βρίσκονται στην Αλεξάνδρεια. Τα βρήκε και τα μελέτησε πριν αρκετά χρόνια κάποιος του οποίου η φήμη ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑ στις χωματερές των σκουπιδιών.

    Φυσικά δεν παρέχεται βιβλιογραφία και ούτε θα δοθεί ποτέ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ από εμένα γιατί πολύ απλά ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΠΕΙΣΩ. Στόχο να πείσουν έχουν οι υβριστές και οι αισχρολόγοι λάτρεις του σοφιστικού ταμπεραμέντου που θεωρούν ότι με την άσκηση της πειθούς αυτοί είναι σε θέση να γίνουν πολύ μεγάλοι και να ανέβουν πολύ ψηλά. Αλλά αυτός που πέφτει από ψηλά γκρεμοτσακίζεται ακόμη χειρότερα.

    Η ΥΠΑΤΙΑ ΛΑΜΠΕΙ και δεν έχει ανάγκη εμένα για να αναδείξω την αξία και την καθαρότητα της στην φιλοσοφία του Πλάτωνα την οποία ασπάστηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν εγκρίθηκε υβριστικό σχόλιο του Φαέθων ο οποίος αν και παρουσιάζεται υπερασπιστής της αρχαίας Ελλάδας είναι υβριστής αυτής καθώς η παρουσία του δείχνει ότι είναι εξαιρετικά βαρβαρίζων.

    Θυμίζω ότι οι φωνασκούντες και οι υβριστές είναι αυτοί που ονομάστηκαν βάρβαροι όπως με μία μόνο άνοδο της φωνής του σε μία συζήτηση ονομάστηκε βάρβαρος και ο Αλέξανδρος και έχασε το δικαίωμα της συμμετοχής στην Ολυμπιάδα που τότε ήταν ΜΟΝΟ 15 ετών. ΤΟ γεγονός αυτό της απογόρευσης συμμετοχής στην ολυμπιάδα του βασιλιά των Μακεδίνων ήταν αρκετό για να μην ανεβάσει ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ τον τόνο της φωνής του και να αποβάλλει κάθε βαρβαρικό χαρακατηριστικό.

    Ο Νεοέλληνας Φαέθων δείχνει με το υβριστικό του ταμπεραμέντο του οποίου την πνοή είδατε μερικώς παραπάνω και οι φίλοι μου σε άλλες σελίδες μου πολύ παραπάνω.

    Το όνομα του Ιστορικού που επικαλούμαι σας δίνεται μερικώς καθώς δεν θυμάμαι αν λέγεται Θεοδωρόπουλος ή Θεοδωρακόπουλος. Είναι ο ιστορικός που μελέτησε γραπτά τα οποία βρίσκονται στο μουσείο της Αλεξάνδειας τα οποία τεκμηριώνουν ότι η Υπατία ΒΑΠΤΙΣΤΗΚΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ και ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τον ψευδοπλούταρχο τον γνωστό νεοσοφιστή ο οποίος στρέβλωσε τα γραπτά του Επίκουρο όσο ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ.

    Αγαπητέ Φαέθων ξέρεις ποιος ήταν ο ψευδοπλούταρχος και ποιο αν κάποιο πανεπηστήμιο προχώρησε στον καθαρισμό των σκουπιδιών αυτού ή εσύ επιλέγεις να τρως μασημένη τροφή από τα σκουπίδια του ΨΕΥΔΟΠλούταρχου;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επαναλαμβάνω ότι στα 19 του χρόνια ο Αλέξανδρος χρίστηκε Ολυμπιονίκης καθώς είχε ήδη διακριθεί στην φιλοσοφία και είχε ήδη λάβει ΠΛΗΡΩΣ τις Αριστοτελικές αρχές οι οποίες πέρασαν από τον Πλάτωνα στον Αριστοτέλη.

    Ο Φαέθων νομίζοντας ότι ο Πλάτωνας είναι το αιωνόβιο δέντρο αρέσκεται στις σοφιστικές αερολογίες του μη έχοντας να αρθρώσει επικοδομητικό λόγο και επιχειρήματα που να στέκουν. Το υβριστικό του ταμπεραμέντο εμφανίστηκε όταν αποστομώθηκε από εμένα ΠΟΛΛΑΚΙΣ και μερικές φορές μάλιστα χιουμοριστικά γεγονός που για ορισμένους από εσάς τους φίλους μου ήταν εξαιρετικά απολαυστικό. Μόνο που δεν διασκεδάζω πλέον με την αχυρολογία των σκουπιδοφάγων λατρών του εμμετού του Ψευδοπλούταρχου ή του καθηγητού δρ Οικονόμου που ξεμπρόστιασα πριν λίγο καιρό σε μία δημοσίευσή μου ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.

    Οι ισχυρισμοί μου παρέχουν λεκτικά επιχειρήματα τα οποία είναι ισχυρά και δεν αναζητούν τεκμηρίωση εντός των σκουπιδιών του παρελθόντος όπως προσπαθούν ορισμένοι να πείσουν τις ασταθείς θεωρίες τους με την χρήση ασυναρτησιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή