Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Ανεμολόγιο (Περί αγίων ο λόγος, μέρος δεύτερο)

Μετά το κακοήθες μελάνωμα, έρχεται ένα ακόμη επίκαιρο τραγούδι-αριστούργημα συνθετικά στους ΤΕΛΕΙΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ του Κώστα Τριπολίτη το οποίο δένει με την σημερινή δημοσίευση που αφορά την δράση των γνωστών ανθρώπων κατηγόρων ΑΘΩΩΝ ανθρώπων που η πίστη τους σημάδεψε και τους όρισε συχνά μάρτυρες, οι οποίοι βίωσαν εγκλήματα της ανθρωπότητας και σήμερα κατηγορούνται για τα βιώματά τους αυτά, όπως περιέγραψα στην προηγούμενη δημοσίευση.







Θα αναφέρω σήμερα ακόμη δύο πρόσωπα τα οποία σημαδεύτηκαν από τα κουτσομπολιά της εποχής εκείνης τα οποία σήμερα χρησιμοποιούν όσοι θέλουν να βάλλουν κατά της Χριστιανοσύνης και των αγίων της. Αυτά είναι ο Άγιος Στέφανος ο πρωτομάρτυρας και Αγία Μαρία η Μαγδαληνή. Δεν θα σας δώσω παραπομπές σε βιογραφίες τις οποίες βρίσκετε εύκολα αλλα θα αναφέρω τα βιώματα αυτών τα οποία τους βάλλουν σήμερα αν και θα έπρεπε να τιμώνται για την πορεία τους.



Ο Άγιος Στέφανος ήταν φυσικά Ελληνικής καταγωγής όπως πολλοί από τους Αποστόλους. Ενώ αναζητούσε τον Κύριο για να παρακολουθήσει τους Λόγους Αυτού, θεάθηκε από Ρωμαίους στρατιώτες οι οποίοι άρχισαν να τον χλευάζουν γιατί τόλμησε να τους ρωτήσει για την τοποθεσία όπου δίδασκε ο Ιησούς. Οι Ρωμαίοι στρατιώτες τον έγδυσαν και τον άφησαν ΟΛΟΓΥΜΝΟ στην μέση του δρόμου και ο Άγιος αναζητώντας μέρος να κρυφτεί, έπεσε πάνω στο πλήθος που ακολουθούσε τον Κύριο Ιησού Χριστό. Ο Ίδιος ο Ιησούς του έδωσε ένα σεντόνι το οποίο είχε ζητήσει από την αδερφή του Λαζάρου Μάρθα και κρατούσε στα χέρια του κατά την διάρκεια της πορείας του προς το λόφο και όπου θα δίδασκε. Πέρασε από το μέρος όπου ΠΡΟΓΝΩΡΙΖΕ ότι θα συναντήσει τον μετέπειτα Πρωτομάρτυρα και του έδωσε το σεντόνι για να σκεπάσει την γύμνια του, το οποίο κουβαλούσε ειδικά για τον σκοπό αυτό.



Το παραπάνω γεγονός ορίστηκε ως έγκλημα και αποτελεί άλλη μία λάσπη που ρίχνεται προς τον Κύριο και αφού στρεβλώνεται η σχετικά γραφή η οποία αναφέρεται φυσικά στον νεανίσκο που δόθηκε το σεντόνι, ορίζοντας τον Πρωτομάρτυρα ως ομοφυλόφιλο και τον Κύριο αναλόγως ως άνθρωπο με αδυναμίες στις σαρκικές ηδονές, γεγονός που κορυφώνεται από την αγάπη που έδειξε στο πρόσωπο της Αγίας Μαρίας της Μαγδαληνής. Η αγία αυτή βίωσε την πορνεία από τον σύζυγο ο οποίος την πούλησε σε κάποιον μαστρωπό. Κατάφερε και δραπέτευσε αναζητώντας Αυτόν που όλοι έλεγαν ότι είναι ο Μεσσίας και ο Υιός του Θεού. Ζήτησε συγχώρεση και αυτή για αμαρτήματα που αναγκάστηκε να διαπράξει και σήμερα παρατηρούμε να βάλλεται τόσο αυτή, όσο και ο κύριος στόχος που είναι ο Ιησούς και η Χριστιανοσύνη η οποία φέρει το όνομα από την πίστη στον Σωτήρα Ιησού Χριστό.



Σήμερα λοιπόν βλέπουμε να λειτουργούν άνθρωποι σαν τις γριές κουτσομπόλες της γειτονιάς και να κατηγορούν τις ψυχούλες αυτές που βίωσαν ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ προς το πρόσωπό τους, γιατί τιμήθηκαν και έλαβαν την Αγιότητα. Κατηγορήθηκε ο Κύριος Ιησούς Χριστός ως άνθρωπος που είχε σαρκικές ηδονές με την Αγία Μαρία, γιατί πολύ απλά συμπόνεσε την ψυχούλα που βίωσε το μαρτύριο της σαρκικής της έκδοσης από τους μαστρωπούς της, καθώς ο σύζυγός της είναι ουσιαστικά ηθικός αυτουργός.



Κατηγορούνται ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΓΙΟΙ γιατί υπήρξαν πολεμιστές ή γιατί υπήρξαν αμαρτωλοί στην ζωή τους από ανθρώπους που στην ουσία γίνονται συνένοχοι των βιαστών της Αγίας Μαρίας της Αιγυπτίας, στην ηλικία των 12 ετών και όταν είχε απαχθεί από το σπίτι της. Οι περιλήψεις των αγιογράφων όρισαν συναξαριστές με ελάχιστα για κάθε πρόσωπο με αποτέλεσμα να χάνονται σπουδαία στοιχεία από την ζωή των Αγίων στο όνομα της περίληψης και της χωρητικότητας περισσότερων βίων. Έτσι αναφέρεται ότι χάθηκε από το σπίτι της και όχι ότι απήχθηκε αν και αναγράφονται τα σχετικά από άλλους βιογράφους, των οποίων οι βιογραφίες αγίων φέρουν μεγαλύτερες πληρότητες. Γίνονται λοιπόν πολλοί άνθρωποι συνένοχοι του ανθρώπου που πούλησε την Αγία Μαρία την Μαγδαληνή, τόσο ως προς το αδίκημα της δουλεμπορείας όσο και της μαστρωπείας και αφού αντί να κατηγορήσουν αυτούς που έβλαψαν τις ψυχούλες αυτές(όλες και όχι ειδικά την Μαρία την Μαγδαληνή), κατηγορούν τους ίδους τους Αγίους οι άνθρωποι που αν κοιτάξουν την ζωή τους, θα δουν ότι στην πραγματικότητα είναι κατάπτυστοι αυτοί εμπρός στους Αγίους της εκκλησίας μας οι οποίοι πολλοί από αυτούς έφυγαν από την ζωή με ένα τριμένο και σκωροφαγωμένο ράσο ως περιουσία τους.



Τι έχετε εσείς να αντιπαρατάξετε ως προσφορά στην ανθρωπότητα εμπρός σε μια Αγία όπως η Αγία Αναστασία η φαρμακολύτρια που παρουσίασα χθες;;;



Τι έχετε να αντιπαρατάξετε εσείς οι αγιοκατήγοροι εμπρός στον Άγιο Βασίλειο ο οποίος επίσης βάλλεται από τους γνωστούς αιρετικούς ή αλλόθρησκους, όταν έφυγε από την ζωή έχοντας διαθέσει ότι είχε και δεν είχε για την σίτιση των ανθώπων της ενορίας του;;;



Τι έχετε να αντιπαρατάξετε εσείς οι αγιοκατήγοροι εμπρός στον Άγιο Νεκτάριο που την ώρα που έφευγε από την ζωή, ζήτησε την θεραπεία του γέροντα που βρίσκονταν στην διπλανή κλίνη, ο οποίος και θεραπεύτηκε ΜΟΝΟ με το άγγιγμα του ράσου του Αγίου;;



Τι έχετε να αντιπαρατάξετε εσείς οι αγιοκατήγοροι εμπρός στον Άγιο Γεώργιο Καρσλίδη ο οποίος έσωσε χιλιάδες ανθρώπους από τους Κομιτατζήδες; Που βίωσε την εξορία δύο φορές; Που κυνηγήθηκε από τους Κομμουνιστές επαναστάτες οι οποίοι τον έβαλαν να κοιμηθεί επάνω σε κοπριές, γιατί τόλμησε το αμούστακο παιδί 17 ετών να κρυφτεί στον υπόνομο;;;



ΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ


Αν αρχίσω να θυμάμαι αγίους και όσα βίωσαν τότε θα πρέπει να γράφω για μήνες ολόκληρους για να περιγράψω αυτά που βίωσαν από διώκτες τους. Σήμερα βλέπω να βάλλονται οι άγιοι πάντες από τις σύγχρονες γριές κουτσομπόλες που σε όλες τις συζητήσεις κατηγορούν πάντες έχοντας ως αρετή την ανάδειξη των ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ εγκλημάτων που έγιναν από Χριστιανούς, εμπρός στα εγκλήματα και τους διωγμούς που βιώνουν ακόμη και σήμερα.



ΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ


Λειτουργούν οι άνθρωποι αυτοί όπως οι γριές μιας γειτονιάς που κατηγορούν όποιον βρουν εμπρός τους χωρίς να νοιαστούν αν αυτό που λέγεται είναι αλήθεια ή ψεύδος.



Η κοινωνία μας ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΠΛΕΟΝ αρετή καθώς με τον τρόπο που βάλλεται η εκκλησία ορίζει την αποστροφή των νέων προς την μελέτη του Ευαλλελίου το οποίο είναι ουσιαστικά είναι ΜΟΝΟ διδασκαλίες αρετής και αγάπης προς τον συνάνθρωπο.



Η κοινωνία μας άφησε να οριστούν ως νόθα τα έργα του Αριστοτέλη τα οποία αναφέρονται στις αρετές καθώς αυτά ξεχωρίζουν την διδασκαλία των κακιών στις οποίες ανήκει η ενέργεια η οποία ορίζεται από την αλληλοκατηγορία μεταξύ των ανθρώπων αλλά και την κατηγορία ανθρώπων των οποίων δεν εισακούεται η άποψη και όπως έλεγε ο Βίας ο Πρινεύς: "Mηδενί Δίκη Δικάσεις πριν αμφί μύθον ακούσεις" . Δεν νοιάζονται για τον βίο τον αγίων και τους βάλλουν κατά πως άκουσαν να λέγεται κάτι για αυτούς. Έτσι το γεγονός της πορνείας των Αγίων που προαναφέρθηκε, αποτελεί γεγονός και δεν νοιάζονται ποτέ για τα αίτια και τα γεγονότα που οδήγησαν τις αγίες αυτές στην πορνεία.



Ο Αριστοτέλης δίδαξε ως μία από τις κορυφαίες αρετές την θεοσέβεια. Ουσιαστικά η Θεοσέβεια είναι μία μορφή ταπεινοφροσύνης την οποία δεν έχουν πολλοί από τους σημερινούς μας φίλους οι οποίοι βάλλουν κατά πάντων αδιαφορώντας για τα δικά τους έργα και ξεχνώντας αυτό που έλεγε ο Κύριος σχετικά με το δοκάρι στα δικά μας μάτια. Δίδαξε ως ανδρεία την ικανότητα του ανθρώπου να παραδέχεται το σφάλμα του γεγονός που ορίζεται από το Μυστήριο της Εξομολόγησης και φυσικά είναι μία έκφανση ταπεινότητας και αυτή και φυσικά μετανοίας.



Παρακαλώ λοιπόν ΟΛΟΥΣ να σεβαστείτε την πίστη των διπλανών σας είτε αυτοί είναι Ορθόδοξοι είτε Μουσουλμάνοι είτε άλλων θρησκειών, αλλά και όσων χαρακτηρίζονται άθρησκοι. Οι άθεοι είναι κατάπτυστοι αν ανήκουν στον μηδενισμό μόνο και αφού σε αυτήν την περίπτωση έχουν στην σκέψη τους ΜΟΝΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΙΣΟΥΣ, όπως οι γνωστοί τρομοκράτες που βεβήλωσαν πολλούς ναούς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Οι υπόλοιποι άθεοι μπορεί απλά να είναι μπερδεμένοι και τους παρακαλώ να αφήσουν τους πιστούς να ορίσουν τους πνευματικούς αγώνες της σαρακοστής.



Οι Ορθόδοξοι που είχαν ή έχουν άξιους Πνευματικούς, στο διάστημα αυτό βιώνουν μία κατάσταση περισυλλογής καθώς αναζητούν τα λάθη τους στα έργα προηγούμενου ή προηγούμενων ετών να βαδίζουν πρώτη φορά στην οδό της μετανοίας, τα οποία αποτέλεσαν βλάβες προς τον συνάνθρωπο. Ζητούν συγνώμη από όσους έβλαψαν και ορίζουν μία πορεία αγάπης. Αν υποπέσαν σε επαναλαμβανόμενα λάθη ορίζουν προσευχές οι οποίες ζητούν από το Πνεύμα το Άγιο να τους βοηθήσει να μην ξαναπέσουν στα ίδια αμαρτήματα και ο ΣΥΝΕΧΗΣ αγώνας ορίζει συνολικά μία ολοκλήρωση της ψυχής και αν υπομείνουν με υπομονη ΟΛΕΣ τις δοκιμασίες της ζωής τις οποίες είναι αδύνατο να αποφύγουμε. Αν η επιτυχία δεν έρθει σύντομα δεν το βάζουν κάτω και αγωνίζονται με περισσότερη θέρμη για αυτό που η Ορθοδοξία και οι αρχαίοι Έλληνες ονομάζουν ολοκλήρωση της ψυχής.



Επειδή η παρούσα είναι μία από τις τλευταίες δηνμοσιεύσεις μου ζητώ για άλλη μια φορά συγνώμη από όσους έβλαψα, στεναχώρησα ή ακόμη και αν τους έβρισα. Προσωπικά πιστεύω ότι με τις ενέργειες αυτές πέτυχα να τους οδηγήσω στην αυτογνωσία, αν όχι όλους γνωρίζω μερικούς, και έτσι ΣΤΑΜΑΤΩ ΚΑΘΕ ΔΡΑΣΗ στο διαδύκτιο. Μερικοί θα διαπιστώσατε ότι τα προβλήματα ουσιαστικά δημιουργούνται από ανθρώπους που τρώγονται με τα ρούχα τους και δε ναντέχουν να τους λέει κάποιος όχι ή να τεκμηριώνει ότι σφάλλουν σε κάτι. Δεν ανέχονται να τους δείχνουν τα λάθη τους και έτσι κατηγορούν τους άλλους για όσα αυτοί πράτουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου