Η σχετική φράση λέχθηκε από τον θεό και Πατέρα Πάντων κατά τους χρόνους της παλαιάς Διαθήκης και ήταν γνωστή επίσης στην αρχαία Ελλάδα καθώς... όντως συμβαίνει και τα λάθη των πατεράδων ταλαιπωρούν τα παιδιά και συχνά όχι μόνο τρεις και τέσσερις γεννεές αλλά ακομη περισσότερες αν και ουσιαστικά μετά την τρίτη γεννεά σβήνει καθώς ο Λόγος του Θεού είναι ΤΕΛΕΙΟΣ.
Τι εννοεί πραγματικά λοιπόν εδώ ο Λόγος;;
Δύο είναι οι απόψεις που δύναμαι να παρουσιάσω και να αναλύσω καθώς αδυνατώ να γνωρίζω την αφετηρία του Λόγου και την πλουσιότητα Αυτού, καθώς ο Θεός μιλούσε πολλές φορές με αληγορίες στους ανθρώπους.
Η πρώτη έχει να κάνει με την κατηγορία του φονιά που ακολουθεί το παιδί του καθώς όλοι λέγανε ΚΑΙ ΛΕΝΕ επίσης "ο γιος του φονιά" ή ο "εγγονός του φονιά" και μετά την τρίτη γεννεά αρχίζει και σβήνει ουσιαστικά η φήμη που ακολουθεί τα παιδιά των ανθρώπων που τέλεσαν κάποιο ή κάποια τεράστιο ή τεράστια αμαρτήματα.
Ανάλογα λοιπόν λάθη των γονέων ταλαιπωρούν τα παιδιά τα οποία δεν διαθέτουν αξιοπιστία αν έχει παρατηρηθεί διαφθορά στους γονείς ή καλύτερα στους προπάτορες αυτών.
Η σημαντικότερη όμως αναφορά του Λόγου έχει να κάνει με βαθύτερα κληρονομικά στοιχεία τα οποία το παιδί ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΛΕΙ καθώς του προσκολλώνται με ένα τρόπο που ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ. Φυσικά δεν πρόκειται για κληρονομικότητα καθώς είναι επίκτητα τα χαρακτηριστικά αυτά.
Με την γέννηση του ανθρώπου το παιδί λαμβάνει ένα τμήμα από την ψυχή του πατέρα και ένα από την ψυχή της μητέρας. Αν ο πατέρας έχει επιλέξει συμπεριφορές μίσους και η μητέρα αγάπης τότε το παιδί έχει προδιάθεση και για τα δύο και μένει να επιλέξει το ένα από τα δύο και αυτό θα οριστεί από την διδασκαλία που θα αποδεχθεί και αυτή θα είναι από τις συμπεριφορές του πατέρα ή της μητέρας αναλόγως. Αν οι γονείς είναι γονείς που έχουν επιλέξει το μίσος και οι δύο τότε είναι δύσκολο το παιδί να επιλέξει την αγάπη ως πορεία ζωής, αλλά αυτό δεν είναι απόλυτο καθώς ομιλούμε για επίκτητα χαρακτηριστικά και μπορεί το παιδί μέσα από την σχολική διδασκαλία να επιλέξει τελικά την αγάπη ή ακόμη και να παρουσιάσει αποστροφή προς το μίσος το οποίο είδε να αναπτύσσεται ανάμεσα στους γονείς θέλοντας να μην διδάξει τα ίδια στα παιδιά του.
Στην πραγματικότητα η προδιάθεση προς την αμαρτία των γονέων ενός τέκνου, μπορεί να εξαλειφθεί με τον ΑΠΛΟΥΣΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ που μπορεί να διανοηθεί ο καθένας από τους πιστούς καθώς οι αλλόθρησκοι δεν είναι σε θέση να κατανοήσουν τα σχετικά. Αυτός ο τρόπος είναι η Εξομολόγηση και η προσευχή η οποία θα ορίζει τους γονείς ΚΑΘΑΡΟΥΣ από την αμαρτία και έτσι δεν θα περάσει η προδιάθεση αυτή στο παιδί, καθώς θα φορντίσει το Πνεύμα το Άγιο οι γονείς να είναι ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΙ από τον Μισθό της Αμαρτίας κατά την ώρα της σύληψης.
Δεν είναι τυχαίο λοιπόν, που οι περισσότεροι των Πνευματικών Ιερέων θέλουν οι νεόνυμφοι να ακολουθούν ΤΑ ΠΑΝΤΑ προβλεπόμενα προ του γάμου καθώς και την μη σύζευξη προ της ευχής του Κυρίου και της Παναγίας η οποία δίνεται ΣΕ ΟΛΟΥΣ τους νεόνυμφους όπως και η ευχή του πατέρα, ενεξάρτητα ποιον γάμο θα επιλέξουν να τελέσουν ή πίστη στην οποία ανήκουν. Αυτό γίνεται για λόγους δικαιοσύνης καθώς στους χρόνους προ της Σταύρωσης το τελετουργικό δεν περιελάμβανε τα της Καινής Διαθήκης ορισμένα και δίνονταν απλά και μόνο η ευχή του Πατέρα σε πάντες τους νεόνυμφους, ακόμη και αν επέλεγαν σαρκική επαφή με το πρώτο κοίταγμα και από την πρώτη μέρα.
Αν λοιπόν υπάρχει εξομολόγηση και ζητούμε δια της προσευχής την καθαρότητα της ψυχής μας την ώρα της σύζευξης, τότε το παιδί ή τα παιδιά μας θα γεννηθούν ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗ αμαρτίας καθώς θα είναι ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΕΣ ΟΙ ΨΥΧΕΣ όπως ήταν η ευαίσθητη ψυχούλα της Παναγίας μας η οποία επιλέχθηκε να φέρει τον Υιό του Θεού και του ανθρώπου στην Γη.
Η Παναγία μας λοιπόν έμεινε κλεισμένη στα εσώτερα της Αγίας Τράπεζας για πολλά χρόνια και εξήλθε από αυτό ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΦΟΡΕΜΑ που κλείστηκε σε αυτό μετά την πάροδο δέκα ετών. Στο διάστημα αυτό εκπαιδεύτηκε και τράφηκε από τον Αρχάγγελο Μιχαήλ. Διδάχθηκε τον έλεγχο του νου και έτσι πέτυχε να μην αμαρτάνει ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ και μετά την παροδο δέκα επιπλέον ετών ήρθε ο καιρός που της δόθηκε ο Κρίνος που αποτέλεσε το συνοικέσιο Θεού και ανθρώπου. Τα δέκα αυτά χρόνια η Παναγία μας ΔΕΝ ΤΕΛΕΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ και επειδή ο Θεός ΠΡΟΓΝΩΡΙΖΕ ότι θα είναι άξια για να πετύχει και να νικήσει στους εσώτερους Πνευματικούς αγώνες αυτούς. Αυτός είναι ο λόγος που επιλέχθηκε η συγκεκριμένη γυναίκα που γεννήθηκε ΜΕ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΘΕΟΥ από ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΥΣ γονείς που είναι οι προπάτορες αυτής Ιωακείμ και Άννα.
Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό να φτάνουμε με συντετριμένη την καρδία πρότερα του γάμου μας στην Θεία κοινωνία και να ζητούμε δια της προσευχής την καθαρότητα της ψυχής την ώρα της τεκνοποίησης αλλά και ΣΕ ΟΛΗ ΜΑΣ την ζωή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου